vineri, 9 martie 2012

De ziua mamei

Ieri m-am bucurat ca sunt mamica. Anul acesta am inteles semnificatia datorita puiului meu, care pe zi ce trece se face mai frumos si mai istet. Si mai tandru. Cand il privesc cum doarme sau rade in hohote sau ma imbratiseaza imi dau seama ca el merita tot. Si inca un pic pe deasupra. Probabil asta e esenta mamei: devotamentul si dragostea, care se autoalimenteaza cu fiecare zi.

Campania de la Romtelecom s-a incheiat si ea.Avem peste 600 de apeluri la 2 euro. Multumim tuturor celor care ne-au sprijinit si au donat. Multumim si bloggerilor si celor care ne-au sustinut cu plasarea bannerului nostru pe site-urile lor. Datorita voua imposibilul a devenit posibil!

Pentru noi primavara a inceput bine. Asa cum probabil stiti de pe Bibi Fan Page de o luna de zile, numarul reticulocitelor lui Bibi a intrat in valori normale. La limita minima, dar normale.  Si restul analizelor s-au imbunatatit. Nu indeajuns cat sa fim independenti de transfuzii, dar ultima transfuzie am facut-o la distanta de sase saptamani, in loc de trei sau patru. Asta ne da aripi sa speram si mai mult si sa ne convinga, inca o data, ca Bibi e un miracol de baiat. Noile valori impun insa o noua evaluare medicala. Asa ca in aprilie exact acest lucru il vom face. Nu ar fi minunat ca pana atunci maduva lui Bibi sa aiba valori normale ?

Ieri, eu si cu fiul meu am fost artistici. Ne-am jucat si am colorat. E cel mai frumos lucru din casa noastra acum. Bibi e foarte mandru de el. Ne ia de mana, ne aduce in camera, ni-l arata si zice: Meuuu-Meuu ( trad. din bebeleza "e al meu").

O zi minunata tuturor!

3 comentarii:

Monica Bildea spunea...

Ce frumos! Sper sa aveti parte de vesti din ce in ce mai bune. Daca pentru fiecare donatie ati si cate o rugaciune, nimic nu este exclus! :)

Unknown spunea...

asa de mult ma bucur ca Bibi e bine si pe zi ce trece devine din in ce mai iubitor. Va felicitam si ne bucuram ca oameni au dat dovada de solidaritate fata de aproapele lor.
Va iubim din toata inima!
Cu dragoste http://safimoameni.blogspot.com/

Dadă spunea...

Ma bucur enorm ca sunteti mai bine, poate nu stiti dar multa lume va simte greutatea si bucuria si eu cel putin am trait si am suferit o data cu voi. Ma rog pentru toti micutii sa se faca bine si ma bucur ca vad niste parinti asa puternici si devotati. Sunt sigura ca o sa fie bine si pe viitor, cu asa parinti vigilenti si devotati. Si simt ca o asa legatura intre mama si bebe s-a format, e si va fi foarte puternica si pe viitor. Va iubim!

Trimiteți un comentariu