duminică, 11 decembrie 2011

Concert de Craciun, organizat de biserica din Mangalia pentru Bibi

Dragii nostri,
va anuntam ca duminica viitoare, 18 decembrie,  la ora 17.00 prin eforturile preotilor Carlan de la Biserica Sf Mina din Mangalia - biserica unde Bibi a fost botezat - Corala "Armonia" a Arhiepiscopiei Tomisului Constanta va concerta la Casa de Cultura din Mangalia (multumim pentru precizari pr. Dragos Buzea).

Ii asteptam pe toti cei carora le place sa asculte muzica Sarbatorilor de Iarna.Incasarile vor fi donate pentru operatia de transplant a lui Bibi.

De asemenea, vreau sa multumesc tuturor celor care ne trimit  incurajari si scriu posturi pe blogurile lor. Vad viata cu alti ochi atunci cand mi se permite sa sper.

Si le multumesc si OAMENILOR din Mangalia care au acceptat sa lipim afise cu numarul de sms.
Si doamnei Anca Florea, care e alaturi de noi.

In finalul acestui post fac un apel la calm si bunavointa din partea tuturor: sustinatori sau nu ai cauzei noastre. Numarul meu de telefon e public, raspund personal  la fiecare mail in parte. Cine doreste sa asculte ceea ce avem de zis bine, cine nu, iarasi bine. Le dorim sanatate tuturor.

2 comentarii:

adriana spunea...

Doamne, ajuta!

Am luat un zambet de-al lui Bibi si pe blogul meu.

Adina spunea...

Imi permit sa va dau un mic sfat in afara micii picaturi de ajutor pe care mi-am permis-o eu. Va rog intrati pe site-ul www.bowtech.ro. Acolo, la terapeuti il veti gasi pe dl. Vladimir Colteanu
(la jud. Constanta). Poate va poate ajuta, ca este un om tare bun. Macar pana la operatie...

Trimiteți un comentariu